To dynamiczne szkolenie, przeznaczone dla osób, które fenomen User Experience znają tylko z nazwy, a czują, że chciałyby go oswoić poprzez zrozumienie idei projektowania użytecznych interfejsów i poznanie podstawowych zasad, które tym procesem rządzą.

„User Experience Podstawy” proponuje grę wstępną z dziedziną projektowania interfejsów bazującą na zaznajomieniu Uczestników z zasadniczymi dla niej pojęciami, wzorami działania i regułami poruszania się na rynku projektantów. Uczy poprzez przykłady i ich analizy, inspiruje pytaniami i problemami do rozwiązania, eksploruje potencjał kreatywności słuchaczy i wskazuje ścieżki jego wykorzystania. Poprzez liczne ilustracje empiryczne zmierza do poruszenia i rozwoju „wyobraźni projektowej” słuchaczy.

Szkolenie w liczbach
1 dzień / 6 prezentacji / 800+ slajdów

Dobry produkt wymaga dużo więcej niż tylko zaprojektowania. Składowych sukcesu jest wiele niektóre są oczywiste, inne wręcz przeciwnie. Na tych ostatnich koncentruje się szkolenie, podejmując następujące wątki:

Referencje, zobacz jak oceniali inni

Kolejne szkolenie
17 czerwca 2017 / Kraków / 699zł / Zapisz się!

Marcel Dziedzic Twórca projektu

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie (kierunek: Automatyka i Robotyka). Od ponad 10 lat zajmuje się projektowaniem interfejsów użytkownika. Wiedzę i kompetencje zdobywał współpracując z międzynarodowymi firmami w Polsce, Wielkiej Brytanii oraz Holandii.

Zobacz profil na LinkedIn

Przeprowadził kilkadziesiąt autorskich szkoleń z zakresu projektowania interfejsów, użyteczności, User Experience oraz interfejsów mobilnych, w których uczestniczyło ponad 600 osób.

Prowadzi zajęcia dydaktyczne na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uniwersytecie Jagiellońskim. Mówi dużo. Czyta więcej. Działa sprawnie. Entuzjasta prostoty oraz Dave Matthews Band.